2013-12-23

Kreatív csomagolás


A karácsony előtti napok egyik utolsó kihívása az ajándékok díszbe öltöztetése. Csábítóak ugyan az ajándéktasakok, amibe csak beledobálja az ember a cuccokat, az élmény azért nem ugyanaz. Ha tehetem, én inkább szánok időt az aprólékos csomagolásra, dekorálásra, hogy az ajándék még rejtett állapotában is szépséges legyen. Ezért is örültem a MAXIMA magazin ez évi utolsó felkérésének, aminek keretében nem szabályos (pl. doboz) formájú kozmetikumokat csomagolhattam be kreatívan (természetesen egyéb ajándékokra is adaptálhatók). Íme a last minute ötletek:



A mécsestartós, fenyőágas, aranyzsinóros installáció egy szempillaspirált rejt :)


Tusfürdő dekortextile öltöztetve



Körömlakk gyöngyökkel, díszekkel bélelt formában (karácsonyfára is akasztható :)


Szájfény hópihének álcázva


Parfüm formára szabott díszpapírban



Krém színes pauszpapírban, mécsestartóba állítva



A képanyag a MAXIMA 2014. januári számában jelent meg, amelyben Zellei Dóri főszerkesztő a magazinnal együtt elköszön az olvasóktól. Köszönöm Dórinak és Beának az eddigi felkéréseket, a bizalmat, és a lelkesedést, amivel az általam készített anyagokat fogadták, örülök, hogy részese lehettem a tartalomnak. Sok sikert kívánok nekik a további terveikhez!

Fotók: Kedvenc Otthon


Szólj hozzá!

Nincsenek megjegyzések: