2011-08-10

Gombhoz a bútort

A bútortuning legegyszerűbb válfaja, amikor csak néhány apróságot változtatsz meg/cserélsz ki az adott darabon, mégis nagyot szól a dolog, és olyan lesz, mintha kicserélték volna. Áruházi tucatkomódok, fiókos szekrénykék 2 perces átalakításának egyik módja, ha lecseréled az uncsi gombjait, mondjuk efféle szépségekre. Szépen illeszthetők régi, felújított bútorokhoz is vagy az asztalos által frissen összeütött konyhádhoz:

Aki szereti a Butlers cuccait, örülni fog ezeknek az apróságnak, ma leltem rájuk. 790 Ft-ért vihetitek őket haza, szerintem korrekt ár!



Ezeket pedig a Bútortuning oldalán találtam! A facebook profiljukon vagy a Boróka Otthonbolton keresztül elérhetők. Az áruk szintén baráti: 450-600 Ft között mozog:







Ha tetszett a poszt, a Kedvenc Otthon facebook táborához itt csatlakozhatsz, a Goldenblogon, a SZAKÉRTŐI kategóriában pedig itt segítheted a blogot egy szavazattal. Köszönöm!



Szólj hozzá!

3 megjegyzés:

Monika írta...

Hú, az a kék-fehér az én darabom!:)
Nekem teljesen fehérek vannak a konyhabútoron,ÉN szereltem fel.:)

panyizsuzsi írta...

Remek! Épen bútorfelújításban vagyok! Bútorzárakhoz pici címert nem tudsz valahol?

Kedvenc Otthon írta...

Zsuzsi, keress itt:
http://www.femrestauratormuvesz.hu/butorveretek.html
vagy a helyedben a Vaterán nézegetnék!
N.