2011-01-19

JÁTÉK - Nyerj 1 éves A Mi Otthonunk magazin-előfizetést!

Az 1. publikált cikkem nyomtatott formában A mi otthonunk magazinban jelent meg pont az 1 évvel ezelőtti duplaszámban. Emlékezetes pillanat volt és úgy tűnik, elég meghatározó a későbbiek szempontjából: a lakásbemutató anyag fotózásán - amihez a cikk született - stylistként is debütáltam; a  fotóssal, Kerekes Katával pedig akkor találkoztam először, de azóta is együtt dolgozunk. A sok kis "első" miatt és egyébként is hálás vagyok nekik a lehetőségért, a magazinos cikkek, képanyagok születését eredményező kapcsolat azóta is töretlen.

A blog 1. szülinapja alkalmából úgy gondoltam, stílusos ajándékkal szolgálhatok: a most induló játékban 1 éves magazin-előfizetést nyerhettek A mi otthonunk jóvoltából! És hogy teljes legyen az összhang, mindezt azzal a még aktuális magazin címlappal hirdethetem, amin a nappalinkban az apróbbik kisfiammal ücsörgök :)


A szerencsés nyertesnek tehát egy éven át, csinos kis csomagban házhoz érkezik a magazin. A játék borzasztó egyszerű, nem kérdés, hogy megéri játszani!  Beugró: legyetek a Kedvenc Otthon blog és A mi otthonunk magazin követői a facebookon (katt a nevekre)!

Ha ez kész, mindössze a következőt kell tennetek:
1. Menjetek a Kedvenc Otthon facebook oldalára (vagyis remélem, egyfolytában ott vagytok ;) és az ott lévő, játékról szóló bejegyzést osszátok meg az ismerőseitek között.
2. A következő lépésben hagyjatok egy kommentet a Kedvenc Otthon facebook oldalán a játékról szóló bejegyzés alatt.

Hajrá, sok szerencsét mindenkinek! A játék január 28. péntekig tart!



Share

Szólj hozzá!

Nincsenek megjegyzések: