2010-04-13

Dobozolás

A dolgozóban - meg úgy általában a lakás holmijainak elrendezésében - mindenki más gyakorlatot követ, én rendszerezős vagyok. Egy darabig. Utána, ha már kellőképpen elborították a papírok, rajzok, számlák, névjegyek, a fiókokat, polcokat, erőt veszek magamon és dobozokba szortírozom őket, hogy aztán kezdődjön minden elölről. Végső megoldásként a költözés is szóba jöhet :) az elmúlt években - no nem emiatt - jutott ebből is bőven, ilyenkor a feldolgozatlan halmok egyenesen a kukában végezték. Ismerős a helyzet?

Alább néhány szép példát találtam a dobozaink dekorálására 
a Daisy Home jóvoltából. Remek dán design.

Daisy Home  via Decor8

Amikor a saját dolgozónk elkészült én is lelkesen átcsomagoltam dobozokat a kimaradt tapétáinkból.

Share

Szólj hozzá!

Nincsenek megjegyzések: